Relaxing days .. With beautiful flowers

Denna bilden är jag väldigt nöjd med :) Jag tog den för några år sen, när vi var på utflykt i Danmark, så köpte mamma denna buketten :)<3


Denna är också några år gamla. Har tagit vignettering #2, förbättrat skärpan och mörkat ner den lite :)

Har gjort samma grejer med denna bilden. Det är såklart en gammal bild det med xD Har också beskärt bilden :)

Hej! :) Idag har jag inte gjort så mycket. Har mest slappat som vanligt, som man gör på sommarlovet. Undrar hur det kommer bli när man ska börja i ny skola. Imorron blir det firande med pappa. Hans födelsedag imorron :) Har för mig att det är Illes systers födelsedag imorron också :) Imorron så blir det inlägg av mig igen. För Ille har glömt att lägga in, så jag tänkte att det kan bli två på en dag. Så Ille ska lägga in sen idag. Om hon inte glömmer det ;)
Ha det gött! :)
Kram Wille <3

Kommentarer
Postat av: Millie

Älskar den första bilden ! :D ♥ Och de andra bilderna också!

2011-07-28 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback