Loovely Mee <3

Här är jag.. Det var en vanlig bild innan.. som ni kanske fattar. Så gjorde jag om den, blev rätt cool :)
Här har jag tagit vignettering och gjort bilden i svart och vit :)

Här är en bild som jag blev stolt över. Har gjort den till färgen Sepia. Blev fin den med :)


Hej! :) Idag har jag inte gjort så mycket :) Har varit i vår stuga med pappa, och har suttit vid datorn mycket. Jag har/chattar med min klasskompis Fille just nu :) Han är inte i Sverige just nu, så vi har webbkamera och så pratar vi med varandra. Riktigt kul :) Ille ska bort nu en vecka, så nu blir det bara inlägg från mig :) Ille ska till Schweiz, nu.. Så hon får berätta om det och lägga in bilder när hon kommer tillbaka! :)

Ha det gött :)

Kram Wille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback