New Things

Här är en ny plånbok jag fick av mamma idag. Glömde min gamla på stranden, mitt i sanden.. Så jag behövde ny :) Märket är alltså Björn Borg. Köpte den på Pläders och den kostade 299 kr :)
Här är en svart-vit kalender jag köpte på Bokia för 170 kr eller nåt sånt :) Väldigt fin, och jag har användning för den :)
Här är dessa idrottsskorna jag köpte för ett tag sen :) De var på REA och kostade 500 kr på Intersport :) Väldigt stor användning av dom :)
Och till slut är det denna grejen! HAHA, denna har jag fått av Ille. Den använder jag och skriver ner vad jag har köpt och hur mycket pengar jag har blivit av med. Om jag samlar ihop skiver jag det. Har glömt att skriva.. Men det går bra med min ekonomi :) HAHAHA :)
Ja, det var bara det :)
XOXO Wiiiille <3

Kommentarer
Postat av: cammie

fint

2011-08-30 @ 21:55:38
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback