111205

Haaaaallååjaa! xd♥
Hur är det med mina kära läsare? Själv är det bra med mig. Det blev inte alls som jag trodde på dansen. När jag skulle göra masken, slog jag i min mun + tand. Så en bit jag har lagat innan gick av. Och min läpp började blöda. Det var precis innan alla kom, så det var lite tur i oturen. Men annars var det bra. Jag har faktiskt lagat tanden hos tandläkaren. Det gick skit bra, gjorde inte ont alls.. Men matteprov imorron. JÄJ. Älskar matte, härja. HAHA, men asså. Ett lycka till? :) Annars får ni ha det bra med vad som händer med er!
OM NÅGON HAR LUST ATT GÖRA BLOGLOVIN BYTE SÅ GÖR JAG GÄRNA DET! BARA LÄGG TILL MIG, SÅ SKRIV I KOMMENTARERNA ATT DU HAR LAGT TILL MIG. SÅ LÄGGER JAG TILL DIG DIREKT!♥
Kram awesomewille ;)♥

Kommentarer
Postat av: Emma Blixt

Vad hände med det där bloglovinbytet?

för jag följer dig..men du har inte lagt till mig ;O?

2011-12-25 @ 16:18:49
URL: http://emmablixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback