Älskade stranden...

Hejhej :)
Här är lite bilder från igår när jag och pappa var på stranden. Det hade varit väldigt fint väder hela dagen, men just när vi skulle ut och bada så blev det moln och regn :( Fast när vi väl kom ut hade det lugnat ner sig :) Jag och pappa badade, fast det var rätt kallt. Fast när vi (jag) badat några gånger så var det inte alls lika kallt.
Idag har det inte hänt mycket. Varit i skolan och träffat kompisar. Var också på min basketträning :) Det var kul :) Ja, det har helt enkelt varit en bra dag :) Hoppas ni har haft det också, annars ha det bra :)<3
XOXO Wille

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: åh tack söta du, är supernöjd med mitt nya hår :D <3

2011-09-06 @ 09:41:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Semlan-Foto

sv; Tävling en är avslutat redan & jag hittade din/eran blogg från en annan blogg tro jag, (ni hade kommenterat) :D



Ha en bra dag

2011-09-06 @ 16:45:24
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback