111206

Hej alla!♥
Här är några söta bilder på Ille. Världens skönaste tjej ;d♥ Det är rätt gamla bilder. Men det har inte blivit av att vi har lagt ut dem. Det har inte hänt något särskilt idag. Vi hade franska prov. Jag fick 62/76. Rätt bra, rätt nöjd.
Kram Wille♥
Hej alla läsare. Jag ska verkligen försöka att lägga ut oftare. Men jag har inte så mycket tid. Här blir några bilder på mig, och en bild på Wille. Gamla bilder som Wille sa. Men vi ska ta fler bilder och lägga ut. Jag blev inte lika nöjd som Wille med mitt franska prov. Men det var inte så lätt. För vi har inte haft vår lärare på typ en månad xd Men ha det gött, kommer fler inlägg sen.
Kram Ille♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fina bilder :)

2011-12-06 @ 17:36:47
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback