Animals

Här är min älskade katt, som bor hos mig och min pappa :) Han heter Hubert.. Men han kallas Hubbe <3 Har gjort det vanliga, mörkat ner, förbättrat skärpan och tagit vignettering i PhotoScape :)



Haha, här är min katt Pelle som bor hos mig och mamma :) Har mörkat ner bilden, och förbättrar skärpan. Ja, det vanliga :)<3



Här är Sally <3 Min första katt :)<3 Har redigerat denna likadant som dom andra ;)



Här är Smilla. Det var mormor och morfars katt innan. Sen tog jag och mamma hand om henne :) Sen var vi tvungna att avliva henne :( Det var riktigt känslosamt, för att det var liksom min katt. Hon var med mig hela tiden :)


Här är Jossan. Det är mina kusiners katt. Hon e Smillas dotter ;)


Här är åsnor. Jag och pappa var och tittade på dom för några år sen :)

Hej, idag så har jag varit med en kompis. Det var kul. Köpte  en kavaj. Och igår var jag på stan och köpte andra kläder. Kommer förmodligen bilder på det :)

Ha det gött!
Kram Wille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback