Flowers and food..


Mamma gör en fin buljong (stavning) som jag tyckte var färgglad och fin :) Har mörkat ner bilden och det vanliga xD

Här är mammas vackra rosor :) Dom e rätt lika som dom rosorna Ille la ut igår ;)
Här är en annan vacker ros. Det är typ den enda blomman på vår balkong xD Jag tycker iallafall den är jätte fin :)<3
Dessa blommorna ääälskar jag :) Där är rätt så många av dom xD :)<3
Hej! Idag har jag slappat skiiiit mycket.. Har städat lite.. Och suttit mycket vid datorn. Har bestämt att ikväll ska jag gå och lägga mig i tid, och upp tidigt och imorron ska jag vara med kompis :) Vi ska på någon grej där Danni ska uppträda.. NICE! <3
Ha det gött! <3
Kram Wille<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback