111128

HALLÅÅ BRUUDAR!♥
Ja, hej alla killar också!♥ Idag är det måndag, och skola idag. Ja, helt okej med skola. Fast, inget jag ser fram emot så mycket. Gillar att sova länge! Stormen är över här hos oss iallafall. Det är lite översvämmning hos oss, vid ån. Fast inte mycket. Julen kommer snart. Ingen snö här än, synd! Jag vill ha snö på julafton!♥ Fast man vet aldrig, det kommer kanske när som helst! Det hoppas jag iallafall! Vad har ni alla önskat er i julklapp? Själv har jag önskat mig en systemkamera. Jag hoppas att jag får en!♥ Det tror jag faktiskt, för dem har inte frågat vad jag önskat mig i "andrahandsval". Hoppas att ni får vad ni önskar er! Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej. Av principskäl följer jag inte bloggar med för mycket hjärtan. Tack på förhand.

2011-11-28 @ 21:37:08
URL: http://klaraelsaviktoria.blogg.se/
Postat av: Sandra

följas på bloglovin? :d

2011-11-29 @ 11:51:17
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback